
Es construirà en la intersecció entre l’avinguda de Barcelona, l’avinguda dels Tribunals Valencians i el carrer Francesc de Vinatea
La Regidoria d’Urbanisme i Infraestucturas de l’Ajuntament de Museros iniciarà a finals de març les obres de construcció d’una nova rotonda de connexió en la intersecció entre l’avinguda de Barcelona, l’avinguda dels Tribunals Valencians i el carrer Francesc de Vinatea. La nova infraestructura connectarà la zona residencial de Museros amb l’àrea comercial, de tal manera que facilitarà i regularà l’accés a la zona del comerç.
Les obres d’execució tindran una duració d’aproximadament sis mesos, durant la qual l’avinguda de Barcelona tindrà una sèrie de retalls específics del tràfic per carretera. L’Ajuntament ha informat que les accions previstes, els retalls del tràfic i les vies de desviació alternativa seran anunciats amb antelació als veïns.
La nova rotonda forma part d’un futur projecte de perímetre que rodejarà Museros i millorarà el moviment d’entrada i eixida del municipi, i reduirà el tràfic de vehicles dins de la població.

Simulació de les obres que es van a dur a terme. Foto Ajuntament de Museros