
Falla La Raval i falla L’Amistat han obtingut segon i tercer lloc respectivament en el campionat
La Falla Rei en Jaume ha sigut la ganadora del XXIII Campionat Faller de Pilota Valenciana de Masssamagrell disputat en el minitrinquet del municipi. Es va alçar amb el triomf del torneig després de guanyar a la falla La Raval per 60-40.
Durant la jornada també es va disputar la partida per al tercer i quart llocque va finalitzar amb la falla L’Amistat com a tercera classificada, mentre que la falla Les Casetes va quedar en el quart lloc.
Aquest campionat, en el qual han participat les comissions falleres de la localitat, ha estat organitzat per Junta Local Fallera en col·laboració amb l’Ajuntament de Massamagrell.
El regidor de Festes, Paco Gómez. A donat les gracies un any més a totes les comissions falleres participants “per seguir apostant i fomentant el nostre esport tradicional, la pilota valenciana, i a tot el públic assistent que s’ha acostat al minitrinquet per a gaudir d’aquesta jornada”.
L’alcalde de Massamagrell, Pep Galarza, ha dit que aquesta ha sigut “una jornada que ha unit dues tradicions essencials en el nostre municipi: les falles i la pilota valenciana. A més de fomentar valors esportius com l’esforç, la convivència, la responsabilitat i el treball en equip”.