La Regidoria d’Obres Públiques de l’Ajuntament de Rafelbunyol ha procedit a l’obertura al públic de la nova zona de paelleros construïda dins de la zona recreativa del Camí de Llíria. La nova infraestructura d’escampament posseïx una àrea de barbacoa i una altra de picnic el que permetrà a tots els ciutadans poder disfrutar d’este nou servici.
L’Ajuntament hi ha invertit en este projecte 37.253,48 EUR procedents del Fons de Cooperació Municipal de la Diputació de València. Les obres han consistit en la rehabilitació integral de la zona de barbacoa amb la instal·lació de bade-la refractària en els paelleros amb separadors i la nova construcció de les taules. Així mateix s’han instal·lat banys i s’ha assentat la zona amb zahorra artificial.
L’ús d’esta nova zona de paelleros està regulat per una ordenança municipal. Per a l’assignació de paelleros és necessari realitzar una reserva prèvia en el Departament d’Urbanisme, amb set dies d’antelació i un fiança de 20EUR. La persona que realitza la reserva ha d’identificar-se amb DNI. Són necessaris també els noms dels comensals, així com dia i hora d’ocupació del paellero. A fi d’evitar el desplaçament l’Ajuntament prepara una ferramenta de gestió de reserves en línia per a facilitar les sol·licituds.
